Bad update

Riktigt dålig uppdatering på bloggen nu men det är den som drabbas när det är såhär jävla mycket att göra.
Haft en bra dag på Skoes, massa att göra och allt flyter på jättebra. Redan gått en vecka..

På lunchen var det FULLT UPP. Fick ta extra lång lunch för att hinna med allt jobb med företaget med det är bara kul och nu går det så sjukt bra! Blev telefonintervjuad idag också och jag tror inte jag sa något rätt haha. Var så sjukt nervös, det där med att prata oförberett med någon man inte känner i telefon är inte min grej.
Slutade 4, stack till skolan och mailade iväg en bild till tjejen på SR. Vi kommer även finnas med på Sveriges Radios hemsida efter helgen. Ouups..

Nu kom jag precis hem, ska äta en macka och fixa mig lite för ikväll blir det hockey! Var ju på hockey i onsdags också men kul att hitta på något. Jobbar ganska tidigt imon så blir lugnt, ska sova direkt när jag kommer hem.

Igår blev det som sagt lite mys med finaste Robine, hon är bra hon


Kommentarer
Postat av: Anonym

IDA! dom bilderna va hemligstämplade, men tack för att du inte tog någon utav dom andra haha. puss på dig

2010-11-12 @ 17:56:13
URL: http://robinebremer.blogspot.com
Postat av: i

fast den här var ju söt! Pusss

2010-11-13 @ 09:44:15
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/
Postat av: Mellis 89

fin bild

2010-11-14 @ 15:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0