Buisness

Hej på er! Förlåt för kääss uppdatering. Men idag har jag fan knappt suttit på röven, förstår inte varför vår familj alltid stressar så mycket. Tydligen har hela familjen lika mycket att göra och vi hinner knappt prata med varann.. Så fort den ena kommer hem åker nästa iväg.

Började dagen på Skobes, gick väldigt bra idag. Mycket att göra, det gillas! På lunchen hade jag äntligen tid att kolla telefonen och läste ett sms av Bea, "Ica har svarat". Gissa om jag typ sprang ner till skolan, åt lunch och pratade UF.
Kan säga att svaret var väldigt positivt och troligtvis blir det att åka upp på möte till Stockholm ganska snart igen. Det här är stooort.

Väl när jag slutade APU:n stack jag direkt iväg till vår Rådgivare där jag hämtade våra t-shirtar som kommit och sedan fixade med affärsplanen. De ska hämtas ut på DC-kontoret imon, helt klara. Sedan skickas de vidare till juryn i Jöknköping!
Kom nyss hem och slängde i mig lite mat, hann prata med mamma och pappa för första gången idag också. Nu ska jag & tjejerna gå på hockey, tänkte säga att jag får slappna av lite men vet ju hur det blir, tvärtom.

Allstå.. en väldigt stressig dag och det känns i kroppen, ont i nacken och axlarna.
Men nu ska jag inte klaga för detta är riktigt kul trots det hårda arbetet.

VI HÖRS IKVÄLL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0