En svår och jobbig grej

Godmorgon!

Hoppas ni mår bra, själv är jag svintrött och har lite ont i huvudet. Vart så mycket stress i skolan nu ett tag så tror det är det som sitter i. Var precis ute och övningskörde och det gick fint, dags att ta tag i det där jävla körkortet snart!

Tycker att helgerna går så himla fort nu, innan var det tvärtom att veckorna bara flög iväg.. kanske beror på att jag jobbar nu istället för att gå i skolan. Hur som helst, efter praktiken går jag ju bara 2 veckor innan jullov, rätt sjukt faktiskt. Så det är bara kämpa på! :)
Vet inte om det blir att gå på hockeyn idag men ikväll lutar det åt J20s lagfest, alla är ju lediga imon.. FÖRRUTOM VI SOM HAR PRAKTIK. Menmen, får se hur det blir.

Ska lägga mig och sova en stund till, hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0