Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

hej!
tänker inte va nån jävla gnällkärring och klaga men det är SÅ mycket i mitt huvud nu, jag stressar så mycket att min kropp hålla på att balla ur. som ni förstår är det mycket med UF, men inte bara det utan allt annat i mitt liv är just nu kaos känns det som. eller det är mycket att göra och mycket känslor.. men detta ska vi klara, efter regn kommer solsken som man brukar säga och varför vi har så mycket att göra beror ju faktiskt på att det går framåt i företaget.
dock har det gått lite över gränsen nu, det är inte riktigt meningen att man ska bryta ihop för ett arbete.

hur som helst, annars flyter det på. praktiken är riktigt rolig nu och jag börjar komma in i arbetet ordentligt, kul!
jag har aldrig sett fram emot helgen så mycket som nu, ska bli så skönt att släppa allt, eller iaf försöka. ska sova hela helgen haha.
men innan det är det en stressig fredag imon.. praktik, några ärenen på stan, möte med rådgivare & en intervju med Sveriges radio Östergötland. dom ringde mig förut och hade hört talas om vår idé, så himla kul!
efter det blir det troligtvis möte med UF.

lördagen jobbar jag exakt hela dagen, men sen tänker jag inte göra mycket mer. är tillräckligt sönderstressad.
grattis till er som orkade läsa detta tråkiga och gnälliga inlägg men skönt att skriva av sig lite.

kom precis ur duschen och snart kommer Robine, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0