Galen kväll

Jag bara skrattar, kvällen igår blev helt sjuk.. åkte till Camilla runt 4, tog det lugnt ett tag och åt lite mat. hon visade mig också omkring i Boxholm vilket gick ganska så fort hähä.
gjorde oss iordning, började dricka och fick skjuts in till linköping. vi kunde inte bestämma om vi skulle ut i tranås eller lkpg, men tillslut kunde vi bestämma oss. det var bara det att vi inte hade nåt tålamod, så när vi väl va i lkpg redan vid 10 och det inte var mycket folk ute sprang vi ner till tåget och åkte till tranås. väl här sprang vi ner till parken för att hinna med några timmars dans innan stängning, säger bara en sak.. fail! haha vi var inne typ en kvart och sen ville vi lika fort igen.
men måste säga att jag hade en riktigt rolig kväll trots det inte riktigt blev som vi tänkt oss.

idag blir det lugnt, ska lägga mig framför en film sen.. men ikväll är vi nog påt igen, tror det blir förfest med tjejerna sen vidare på hemmafest så får vi se om det blir utgång.

Hörs sen med lite bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0