Goodie

redan torsdag imon, dagarna bara rullar på, borde inte den riktiga vintern va här snart..? jag fasar för att den ska komma och det är det sista jag vill, men ändå.. såhär års förra året var det ju jättemycket snö? hur som helst, är glad så länge vi slipper skiten.

det ända bra med vintern är att man får tända massa ljus och sitta inne framför en varm brasa.
jag ska faktiskt lägga mig snart, blir rätt matt av att jobba hela dagarna, både på Skobes plus UF-företaget. men kul att allt går så bra, hoppas på en lansering av kassarna inom en ganska snar framtid!
hoppas ni haft en bra dag, nu ska jag sova.
puss & godnatt




dags att komma igång med träningen snart igen.. vart lite dåligt på den fronten
bilen är tagen på Jeffs golv efter en riktig jobbig löptur i höstas haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0