HELLO

Sitter här hos Ida nu, hon är iväg och blandar dipp (ja vi ska tjocka oss med dipp,chips, dricka och kräftskjärtar). Fast det är vi värda, vi har tränat så himla hårt den här veckan!! just kidding

Tänkte skriva en kort presentation utav Ida, för alla hennes miljoner läsare kan ju faktiskt inte känna henne. Hon är en blond tjej (som jag) som gillar skolan och att träna mycket. Hon älskar att sitta hemma på fredagskvällarna och kolla på bingolotto. Nej nu ljuger jag lite. Ida är en tjej som ÄLSKAR att festa på fredagskvällarna och hon gör det väldigt bra ihop med mig måste jag säga.

Nu kommer hon upp igen, BYE.

MEDVÄNLIGAHÄLSNINGAR ROBINE BREMER



snygg bild.. nej jag vet. men hennes otroligt snabba dator kunde inte ladda upp en ny!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0