Jag lever! eller..

Har vart fullt upp, tror inte ni förstår hur mycket jag stressar nu men finns inte mycket att göra åt det, det är såhär det är nu med UF-företaget men snart hoppas jag det blir en liten lugnare period så vi får tid att allt bra som hänt senaste tiden.
Tror faktiskt jag har en inre stress också, har vart mycket med allt ett tag vilket jag att jag inte kunnat sova och äta ordentligt, men så är det ju med allt, ibland går det upp och ibland ner. Har haft en riktig down-period ett bra tag nu men känner att jag är på väg uppför backen igen.

Kom hem från skolan för typ en timma sedan, har vart igång sen tidigt imorse och fixat allt inför imorgon då vi har Öppet Hus i skolan. Kom och besök vårt företag Child Aid Products UF.


Ikväll blir det middag hos Skobe, så himla mysigt med en kväll med bara tjejerna, kommer säkert slockna i soffan där haha. Hur som helst, vi hörs imorgon om jag hinner skriva nåt innan jag åker på morgonen, efter skolan jobbar jag hema em/kvällen.

mitt sista andetag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0