Mys med min F!

Hemma från hockeyn, inte riktigt lika pinsamt idag men fan ibland undrar man varför man ens tar sig tid till att gå på hockey, hur som helst var det en rätt bra match till en början och mysigt att träffa Filippa. Nu sitter vi hemma hos mig, har precis ätit mat och sett lite på Idol.
Ska snart krypa ner och sova, såååååå skönt! Den här helgen är efterlängtad kan jag lova, känns som man uppskattar helgerna mer nu när man jobbar hela dagarna.

Imon fm hade jag tänkt städa min garderob om jag nu orkar ta tag i det, sen ska jag träffa Camilla som kommer hit och hälsar på mig, myysigt. Efter det ska vi se J20 och då ska min väska vara packad för direkt efter det sticker jag till Mjölby och direkt vidare till Norrköping för en galen utekväll med Robine. Gaaaaaah är så taggad.

vi hörs imon




saknar mitt fina Gull idag, världens bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0