Same Mistake

Godmorgon, tog en skön sovmorgon idag. Har som sagt inte nåt planerat alls idag, ska sätta på en film snart och äta frukost sen får vi väl se om det blir nån träning haha.
--

Det är så tomt. Varje morgon, varje kväll. Jag vet precis vad som saknas och det känns så jävla tungt att det blivit såhär. Det var på väg att ordna upp sig, det var på väg att bli som vanligt men så hände det här. Jag vet ärligt talat inte hur jag ska göra, jag står fortfarande inför val som går mig på nerverna, jag vill så gärna lägga allt åt sidan men det tar emot, varje minut påminns jag och önskar att allt är så bra som i drömmarna.
Det finns något speciellt, därför har det blivit såhär och jag vet egentligen inte vad det är, det bara är något. Vi har båda gjort våra misstag, först du och nu jag. Jag grubblar fortfarande, jag gråter fortfarande och jag älskar dig fortfarande. Det är en plåga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0