Fredag!

Så himla härligt med fredag tänkte jag säga, men kom ju på att vi har lov och på måndag börjar min praktik under 5 veckors tid. Men det är bara hålla ut.
Vaknade tidigt och kunde inte somna om, börjar bli till en vana. Men idag är en bra dag så piggnar nog till snart!
Ska ner på stan och möta Filippa sen, glömde min väska där med leg och allt i. Typiskt mig.

Sen hem och packa lite och ta tåget till Boxholm. Haha Boxholm, inget ställe man brukar vara på men ska till Camilla idag. Senare blir det utgång i Linköping, den här kvällen är planerad sen länge så det ska bli väldigt kul!! :)

Kom precis ur duschen, ska lägga mig i sängen en stund till nu.
Vi hörs sen




sjukt snygg bild från i onsdags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0