Värt!

Nuså.. nu kan jag stå på benen. Näärå men fyfan vilken hemsk morgon jag haft, men får väl skylla mig själv. Ibland blir det lite för mycket av det goda, men igår var det verkligen värt det! Hade så grymt roligt!!
Började med film hos Vicke och dumma som vi är satte vi på Dear John (4:e gången för mig). Ni kan ju själva gissa om vi var sugna på fest efter det.. Men vi taggade till och var igång ganska fort.
Vi drog vidare till a-lagets lagfest, kul att träffa lite nytt folk. Efter det blev det utgång, likaså det väldigt väldigt lyckat. BRA KVÄLL.

Idag händer inte ett skit, ska försöka pallra mig upp så jag kan ut och gå med Sanna som är hemma i Tranås, annars ska jag nog sova bort hela dagen. Kanske städa lite om jag orkar.


Tog massa cambilder innan vi stack iväg, här bjuder jag på en


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0