walking my daydream

Åkte till Viktors nya lägenhet igår kväll, vi hjälpte dom med första flyttlastet och det var så sjukt fint! Är faktiskt väldigt glad för deras skull. Fast måste erkänna att jag blir väldigt avundsjuk på att ha eget, jag vill också flytta snart! Jag är så jäkla seriös och motiverad av mig, vill träffa någon jag vill flytta ihop med och ni vet allt det där, kanske lite tidigt men vem vill inte ha nåt seriöst.. Aah ni hajar vad jag menar.

Hur som helst, efter vi vart där åkte jag upp till Vicke där det blev lite jullbak med tjejorna, lyssnade på gamla jullåtar och bara hade det allmänt mysigt.
Nu kom jag nyss hem från jobbet och är helt slut, som vanligt.. Det tar på krafterna att jobba på riktigt nu.
Har haft ont i halsen några dagar nu, hoppas jag slipper en till halsfluss eller nåt annat skit, vart tillräckligt sjuk detta året.
Funderade på att åka till Robine ikväll men tror jag stannar hemma, är på riktigt myshumör så blir väl en film eller nåt.


Hoppas allt är bra med er annars! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0