14 oktober

började morgonen med att försova mig, bra gjort när man har prov och så. hade tänkt gå upp en halvtimme tidigare för att plugga in i det sista men icke, aja jag gjorde provet och det kändes helt okej iaf! :)
har vart en slapp dag, men har lite panik för senast måndag nästa vecka (helst imon) ska APU plats vara bestämd och jag har inte direkt kommit så långt, är lite efter när det gäller att tänka haha.

hur som helst, ska vila en stund nu och sen försöka plugga. ska kolla runt lite i Lkpg om jag kan hitta något kul ställe att vara på, men inte i butik igen. nåt med Marknadsföring tror jag.
ikväll ska jag bli firad igen, av lite annan släkt. men först --> sängen



såhär snygg var jag igårkväll när jag försökte plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0