ALL IN

Freeeeedag, äntligen helg!!
Eftersom jag fyller år på tisdag ska jag ha min 18årfest ikväll och jag är riktigt riktigt taggad! Det är sjukt mycket folk som kommer så måste ändå erkänna att jag är orolig att det ska hända något, men ska försöka ta det lite lugnt och ha koll, betoning på försöka haha.

Har haft hål sen 9 imorse, fixat massa med UF idag och nu kom jag precis tillbaka till skolan efter en sväng på stan med tjejerna. Såklart kan jag inte komma hem tomhänt (trots att jag shoppade i lkpg igår).. Inte bra. Fick med mig lösnaglar och en ring hem.
Efter skolan blir det att åka hem och städa, duscha och göra iordning allting och vänta på tjejerna som kommer på lite förfest. Ska hinna med och träna däremellan oxå. gaaaaah stressigt!

Återkommer ikväll! :D

ha en toppenkväll allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0