Bra onsdag!!

Ska snart dra mig ner mot skolan, måste stanna till och köpa pengar på telefonen bara. Man känner ju sig handikappad utan pengar på telefonen, säger ju en del vilken nörd jag är haha.

Idag står UF på schemat, massa som ska göras och massa vi ska styraa med. Vi ska även ha en liten presentation för alla Handels-lärare inför fredag så vi är väl förbereda. Börjar bli lite nervöst nu..
Blir nog att sitta kvar en stund efter skolan och jobba med uf, sen direkt och sjunga/intervjuas till luciauttagningen. Ska bli väldigt kul, men är riktigt nervös nu.. Vem vet, dom kanske svimmar när jag börjar sjunga ;-)

Efter det blir det hockey med min fina Victoria, däremellan nånstans ska jag hinna med stan en runda oxå!

Ha en bra dag så hörs vi senare

Puss / i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0