burrrrr

kom hem från mina finaste victoria nyss. har spenderat hela dagen med henne, massa prat och mys var precis vad vi behövde. det är en speciell vänskap vi har, spelar ingen roll hur sällan vi träffas, vi vet att vi alltid har varann där och vi är så otroligt lika i allt vi gör. vi vet exakt hur varann funkar!

var först på stan en sväng, och som jag sa kunde jag inte komma hem utan något. ett skitsnyggt tunnt, stickad pannband, ett par jeans, ett par handskar och en mascara slank med hem. kommer säkert bilder på det framöver.
nu är morgonrocken på, ska snart burra ner mig under täcket och plugga lite.
vill ha någon att mysa med just nu, någon att värma sig med i denna jäkla kyla, fan så kallt det är idag asså..
BURR..



Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej :) haft en bra dag?

kram

2010-10-21 @ 23:39:14
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0