'dont dream your life, live your dream'

Godmorgon

Hoppas ni sovit gott, jag har sovit som en stock som vanligt :-) Fast jag har haft helt sjuka drömmar inatt, jag ville så väl att de skulle vara sanna när jag vakna men fick iaf känna på den lyckan över en nat, tänk om ändå den drömmen kunde bli sann.
Hur som helst, sitter i morgonrock och bara tar det lugnt, ska snart göra mig iordning lite, skönt med sovmorgon.
Har bara två lektioner idag, men i em ska vi jobba med vårt UF-företag så vi kommer nånstans, är massa att göra.
Vet inte riktigt vad som händer efter skolan men ska iaf träna senare sen, och tro det eller ej men jag har inte så mycket träningsvärk idag, var en duktig tjej och stretchade igår.

Hörs senare, ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0