Första träningspasset - Check!!

Sådär ja, första ordentliga träningspasset är gjort. ska ta tag i det här på riktigt nu! Gjorde en massa övningar här hemma först innan jag begav mig ut och sprang en halvmil. Jag får en kick av att springa där folk ser man av nån konstig anledning, mitt adrenalin kryper sig fram och tar över haha.

Är heeelt slut nu, lär ha världens träningsvärk imon men det är bara hålla i, man blir så mycket piggare både fysiskt och psykiskt när man tränar och det är precis vad jag behöver nu.

Håll tummarna för mig! (Y)
Ska hoppa in i duschen och sen äta en välförtjänt kanelbulle mamma köpt hem.
Hejsålänge!





ursäkta den extremt fula bilden men va de ända ja kunde få till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0