Fredagsmys

tjohooo äntligen fredag, fan veckorna bara springer ju iväg nu! går nästa vecka i skolan, sen har jag en APU-period på 5 veckor och när vi kommer tillbaka är det en eller två veckor kvar innan jullovet, helt stört!

hoppas ni haft en bra dag idag, jag mår finfint trots denna kukiga kylan, är redan trött på skiten..
skrev ett till prov idag, i ARL och tror det gick bra, det kändes iaf bra. är ensam hela kvällen så vet inte riktigt vad jag ska hitta på men tror Filippa kommer hit senare. blir lite taco och mys, får se om grabbarna kommer förbi en sväng också.
har precis kört lite bil med pappa, går riktigt bra nu.

nej nu ska jag kila, vi hörs senare sen.
bjuder på några härliga höstbilder








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0