just the way you are

har slutat använda min alemenacka så bloggen blir lite som min kom-ihåg-bok ibland.
helgen ser fullspäckad ut och jag bara njuter av det, iofs lite tråkigt att den går så fort
då men i helgen har jag massa att se fram emot.
imon blir en stressig dag, börjar 8 och har sen hål till 1, däremellan är ett möte inbokat, stan och köpa present till challe, sen sola om jag hinner annars efter skolan. sen hem och fixa massa och packa för en natt i lkpg! ta tåget upp, ut & käka och sen kör vi en riktigt galen utgång.

hem tidigt på lördag och jobba, jobbar från 11-21 men funderar starkt på att dra en till utgång där på kvällen ändå. blev tillfrågad och jag vet hur jag är, kommer ångra det annars på lördagkvällen när jag sitter med en påse godis i min ensamhet haha.
söndag blir det hockey med robine, sen måste jag hinna plugga..

där har ni min helg lite kort! vi hörs imon igen :)
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA! Jag bara, AAAH IDA HAR PANIIIIK!! xD

Är det Susanna du menar?!

Susanna: 0709396063

Eller menar du Annie?

Annie: 0706674238



Det är Börjes två döttrar. :) Ring och flörta med dom!! ;D

PUSS

2010-10-15 @ 09:19:09
URL: http://dekallarmiglinda.blogg.se/
Postat av: robine

du ska ut idaaaaaaaaaaaaa :D

2010-10-15 @ 17:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0