Kanelbullensdag + träning......

Måndag idag och kanelbullens dag! Det kan ju ingen ha missat! Eller ;-)?
Haft orientering på morgonen och måste erkänna att jag blev besviken på mig själv, ni vet när man vill och verkligen kan men skiter i allt för att man inte orkar.. det är inte okej.
Men nu är det såhär att jag faktiskt ska ta tag i träningen på riktigt, och jag menar verkligen det. Från och med idag (eller iaf den här veckan hehe) så ska jag följa ett träningsschema, är så jävla tävlingsinriktad så nu jäklar kör vi!

Har precis flummat runt i cafeterian lite, haft kappemöte med vårat grymma Uf-företag haha. Detta blir fint, såklart en kanelbulle till det!
Vi hörs senare efter skolan, ska hem och sova en stund.. SEN träna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0