Lördagskvällen

Insåg precis att jag glömt kameran hos Robine så blir inga bilder, kanske i veckan eller nåt, så fort jag hämtat den så. Men kan berätta kvällen lite kort.. Först käk här hemma, och jag måste bara säga att jag åt typ världens godaste mat haha. Tigerräkor, ris & nån vitlöksgrej. Mums! Tog tåget till Mjölby där vi ganska fort fixade oss iordning och stack till en kille som heter Jesper där det var fullt ös, hade en riktigt bra kväll!! :)
Stannade i m-by inatt och idag har det väl inte hänt mycket alls, jag & Robine har kollat på film, ätit och ätit igen haha.

Nu kom jag precis ur duschen, ska se Ensam mamma söker ikväll och sen ska jag sova tidigt.
Kanske hörs senare, puss på er




bild från jkpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0