Lyckad 18årsfest

jag är heeelt slut, har städat hela förmiddagen. hade en riktigt bra kväll igår med massa fina presenter och underbara människor. dock blev det lite kaos ett tag, 50 personer i mitt hus är väl inget jag brukar ha men en riktigt bra kväll, tack alla!
fyra killar från Lkpg fick sova i min säng inatt och jag låg ungefär mitt över alla, haha. alltså jag är så trött, har inte kunnat en blund inatt och var uppe redan vid åtta och började städa.

nu ska jag lägga mig en stund, sen göra mig iordning för ikväll kommer släkten hit och firar mig. tog inga bilder igår men har fått några så jag bjuder på den här så länge, kanske kommer fler nångång.



glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0