Myskväll med tjejerna

Det har blivit så jäkla kallt alltså, sitter i morgonrocken och fryser arslet av mig trots att jag har tröja och jeans under, burrrrr!
Hoppas ni haft en bra dag, min har vart kanon! :D

Snart kommer Elin&Filippa hit för lite myskväll. Blir taco och Idol, så skönt att bara va hemma! Har blivit lite mycket festande senaste helgerna, utgång imon och evetuellt både fre och lörd nästa helg. Men jag försvarar mig med att jag precis fyllt 18, då är det faktiskt okej att gå ut och ha kul!
Annars händer det inte mycket att hurra för just nu, ska på intervju och provsjunga på onsdag, ni vet att jag nämnde det där med lucian.. får väl se hur det blir, lockar mig faktiskt inte jättemycket men absolut värt ett försök.

Nää nu ska jag börja förbereda maten, mamma och pappa är borta ikväll så det blir jag och tjejerna!

Ha en riktigt bra kväll!




Kommentarer
Postat av: Victoria

'ÅH va du är fin :) älskar dig

2010-10-22 @ 19:56:00
URL: http://victoriawahrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0