Nominerad

Godmorgon på er!!

Jag har sovit som en stock inatt, så jäkla skönt! Fick just reda på religions-provet, gick helt okej faktiskt.
Igår vart det inte mycket till pluggande, var med J. hela kvällen och sen läste jag igenom Psykolgi-boken.
Har ett stort prov idag, ska göra allt för att få ett g på detta provet haha. Får plugga det sista snart, brukar lösa sig.

Förresten, fick ett samtal igår eftermiddag från svenska kyrkan, jag har tydligen blivit nominerad till Tranås-lucia, whaaaaat!!? Vart så jävla paff alltså, men ska ringa tillbaka dom idag och tacka jag eller nej. Känns fel att säga nej, men har inte riktigt bestämt mig än........
Idag efter skolan ska jag träffa fina Victoria, får se lite vad vi hittar på.


Vi hörs sen!
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0