Perfekt helg!

Förlåt för dålig uppdatering, kom hem så sent igårkväll att jag bara hann byta om innan vi gick ut på krogen.
Var ju som sagt i Sthlm hela dagen igår och det gick sååå bra allting, mötet gick super och de va imponerade av allt så hoppas dom är på idéen..
Mötet var klart vid 2 så vi hann med en sväng på Stockholms gator innan tåget gick hemåt. Fick med mig lite smått, en svinsnygg skjorta, verkligen helt perfekt haha, en festblus och ett par öronhängen.
Bytte tåg i Norrköping, fick springa sista sekunden för att komma med haha. Hur som helst hade vi en jättebra dag igår!!
Var helt slut när jag kom hem, men hade förköp till Bjrön Rosenström som spelade här i Parken så slet på mig partykläderna och dansade loss hela kvällen. Det var min och Beas kväll, firade att dagen gått så bra! :-)

Blev kanske nåt glas för mycket men jag hade riktigt roligt, tyckte det för en gång skull var kul folk ute, till och med i lilla Tranås. Hur som helst, dagen idag blir lugn. Hade tänkt bio ikväll men blir nog inget med det, får se senare om det händer nåt kul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0