Planering va det ja

kom precis hem från skolan, har vart en rätt bra dag faktiskt trots att jag vart lite seg efter badet.
däremot ser min eftermiddag inte allt för rolig ut.. det blir jag & boken natten lång skulle jag tro.

just det, ska tala om för er lite av vad som händer i veckan..

måndag: plugggg
tisdag: svenskaprov, sen första teorilektionen
onsdag: sjunga + intervju med S.K inför lucia
torsdag: plugg, matteprov, träna
fredag: Sthlm hela dagen med UF, utgång på kvällen
lördag: SOVA, kanske bio
söndag: Ullared

som ni ser är det rätt mycket som har med skolan att göra, ska försöka få så mycket som möjligt gjort under veckan för sen har vi lov och efter det APU i 5 veckor..

Hörs ikväll! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0