Så mycket vilja

Tisdagar är verkligen slappa för mig i skolan, börjar kvart över 9 och slutar 12 haha.. Skrev iaf ett svenskaprov idag och det gick nog ganska bra ändå, för att börja öva igår så.
Har haft tre lektioner idag, ganska så onödiga, förrutom provet då. Det mesta handlar om UF nu och på fredag sticker ju vi iväg tll Stockholm, ska bli så spännande!! Hoppas det går hela vägen, kommer bli grymt isåfall.

Ska ner till körskolan sen och gå på första teorilektionen, mellan 5 och 7. Har absolut inget alls att göra innan, ganska mysigt väder ute så kanske skulle ta sig en promenad. Men nu är det så att jag har svinont i vristen, jag vill ut och springa!!!! Hoppas det går över ganska snart så jag kan börja träna igen, har ju vart sjuk lite till och från nu så har inte blivit mycket av..

Jag saknar den Ida som var innan, då jag hade massa att göra om dagarna och alltid fullt upp. Jag är inte den personen som inte gör något alls och sitter hemma om dagarna, men som det ser ut nu finns det ju inget att hitta på och jag känner inte för att ta upp ridningen just nu.



EG Guylian, sakna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0