Tack alla!!!

Hej på er!

Hade en jättebra födelsedag, själva dagen i sig var väl ganska så seg men tack vare alla fina ord och gratulationer blev allt jättebra, slutade tidigt men stannade kvar och fixade lite i skolan. Efter det fick Vicke & Alex med mig på hockey i Lkpg. LHC-DIF stod på schemat, blev en riktigt riktigt spännande match till slut!! Slutade iaf 3-2 till Lhc.

Alltså firade jag min 18årsdag i en ishall haha, men fan va kul vi hade! blev ett stopp i Mjölby också där jag fick med mig en blus hem. Och så var det där med att komma hem tomhänt......

Jag har bland annat fått massa grejer till körkortet (kör-och terorilektioner), parfymer, olika massage, grejer till rummet och lite. Jag hinner inte skriva mer nu, men vi hörs senare!

PUSS



Kommentarer
Postat av: Carolina

va ni i cloetta? :o

2010-10-13 @ 10:16:10
URL: http://carolinaalmefelt.blogg.se/
Postat av: Mellis 89

mkt fin bild ida

2010-10-13 @ 19:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0