Tisdag

hej på er!
skulle åkt upp till robine men blev inget med det så ska slänga i mig lite mat istället och bänka mig framför tvn till ett program vid fyra. sen senare blir det lite träning, tänkte ut och springa en sväng.
kan bli en sväng med bilen också, måste ligga i nu...

fan, råkade visst lova mamma att städa övervåningen, säger bara en sak. vad hände? morgonrock, hög musik och ett leende på läpparna, vad fattas? jag ska nog klara detta.



Förresten, bara en vecka kvar till jag är 18!! WOHOOO


Kommentarer
Postat av: stephie

söta du <3

2010-10-05 @ 19:37:11
Postat av: ida

tack detsamma fina du! :)

2010-10-05 @ 22:00:46
Postat av: ida

tack detsamma fina du! :)

2010-10-05 @ 22:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0