Ullared

har vart en lång dag idag, gick upp halv 6, lagom trött och seg men sov hela vägen till Ullared, väl där var det så stört mycket folk att jag nästan fick panik. tror vi var där inne 5 eller 6 timmar och efter det var jag helt slut. blev en hel del shoppande, men för första gången kom jag bara hem med nödvändiga grejer.
sov hela vägen hem oxå haha, men nu ikväll fick jag nåt ryck och började städa men det var inte lika kul efter ett tag så hamnade framför tvn och nu här.

har lov i en vecka nu, så jäkla skönt! ska försöka att bara ta det lugnt, boka in massage och lite. får se om jag åker till Nyköping på onsdag, hoppas på det iaf.
har nyss sett Ensam mamma söker, funderar på att sätta på en film nu att somna till.


Hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0