Vilja

Har nyss fått fika av ettorna, en banan och en liten chokladbit ;) men det är alltid nåt, socker var precis vad jag behövde nu.
Ska ha uf nu hela em sen ner på den där grejen och sjunga, börjar bli lite nervöst faktiskt.. men blir nog bra.
Efter det, som sagt hockey med vicke, tror inte jag hinner åka hem emellan..
och på tal om victoria, det är ta mig fan den finaste och bästa personen jag vet
--
Jag är förvirrad, jag har så otroligt mycket vilja inom mig och jag vill bara att jag kunde få igenom alla mina viljor. Jag har två val, jag vill det ena så mycket att jag knappt kan bärga mig samtidigt som det andra är bäst för min egna del. Ibland måste man tyvärr vara snäll mot själv och tänka på det man kommer må bäst av, även att jag vet att det andra är bättre haha. Det går inte riktigt förklara. Jag vill så oerhört gärna, men eftersom jag vet att det aldrig blir så jag vill ha det är det kanske lika bra att inte ta den risken. Förstår att ni inte fattar ett skit, men vill inte skriva ut exakt vad detta handlar om på bloggen..
Man lär sig av sina misstag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0