21.41

dagen har vart skapligt seg, funderar på att redan krypa ner i sängen. skulle behöva läsa i min bok som jag inte börjat i än, tror den ska va utläst nästa vecka. great!
här har ni veckan/helgens planer;

tors- skola, kanske luncha med Elin, sen upp till mjölby och käka kräftor me robine haha
fred- skola, fika med Alexander från Gbg, hemma på kvällen
lör-sön- packa väskan och sticka till Jkpg lörd-sön. det kommer mer om den lilla resan!



nu ska jag göra iordning lite på mitt rum, ligger grejer över heeeela sängen så kanske bäst att plocka iordning lite om man ska få plats att sova nånstans haha.

GODNATT



hitta en bild från skolan i vintras, fyfan snart är vi där igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0