50 årsfest

Godmorgon! Sovit gott? Jag har sovit som en stock inatt och det behövde jag verkligen, lite tråkigt att det inte blev nån utgång men det tar vi igen nästa helg.
Idag är schemat fullspäckat, ska snart hoppa in i duschen för att träffa Camilla på stan, blir väl en fika i det härliga vädret. Hösten är så jäkla mysig! Efter det ska jag hem och göra mig iordning inför kvällen, vi får gäster vid 4, en familj från Lkpg vi inte träffat på flera år. Sen ska vi alla vidare på 50-års (låter kanske inte så lockande..) men det ska faktiskt bli rätt kul, det är massa av mina kompisar som ska dit och det kommer mer bli som en konsert om jag fattat rätt.
Tror det blir ganska tidigt för mig ikväll då jag jobbar imonibitti, sen har jag inte bestämt om jag ska dricka eller inte. Sånt som märks.

Vi hörs, jag lovar att slänga in en bild på outfiten ikväll oxå!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0