Braa kväll! (:

kom nyss hem från Mjölby, har vart och käkat kräftor hos Robine. så himla gott var det, sen hade hon fixat massa annat gott till. mysigt!
och nu klickade jag precis hem dessa läckerbitar, funderade länge på om jag skulle ha svarta eller beigha men är så trött på att man alltid köper svarta klackar och dom här kommer bli skitsnygga med röda naglar så fick bli dom tillslut!






förresten har jag beslutsångest, börjar 8 imon och slutar den lektionen vid 9 och har sen hål i fem timmar och börjar nästa lektion vid 14.20, skaa man skippa första lektionen eller inte? inte okej att redan börja skolka känner jag men vem fan vill ha ett hål på FEM timmar när man kan ligga hemma och sova?

ställer nog klockan så får vi se om jag orkar ta mig upp... inte så svårt att gissa iofs ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0