Dumhuvvet Ida

hallåja, det har vart en ganska stressig trots att jag hade sovmorgon och slutade redan vid 12.
hade möte med rådgivaren som sagt och sen med en chef på ett företag och det gick finfint båda två.

robine fråga förrut om jag ville med en sväng till lkpg, så skulle ta tåget till mjölby vid 14.45 men dumhuvudet ida nilsson kollade inte tågtiderna så det gick ju inget tåg. stressade som en idiot för att hinna med det där jävla tåget, så typiskt. när jag tänker efter vet jag ju att de bara går ett kvart i 2 och nästa är kvart i 4, så det vara bara att cykla hem igen haha.. synd om mig, jag vet.
nu har jag precis ätit lite mackor, tänkte lägga mig i soffan och ta det lite lugnt innan mamma kommer hem och skjutsar mig till stallet. om jag orkar ska jag som sagt ut och springa en sväng ikväll också.





Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0