Ebba Von Sydow

har visat kläder på Mode-och inredningsmässan här i Tranås idag, vi var där vid halv 11 och fixade med allt och kom hem efter 3. måste säga att det var väldigt kul, alla var så glada och positiva! blev intervjuade på scnenen av Ebba Von Sydow oxå, inte varje dag det händer precis. det bjöds på lunch, presentkort och rabatter, kände mig som en storkändis efter alla bilder som togs haha.
tyvärr har jag gått och blivit sjuk, har ju mått illa några dagar och halsen är inte på topp heller, och idag har jag haft feber oxå :(

men ikväll blir det lite party, har legat och vilat ett tag nu och ska fortsätta med det, sen kommer lite olika tjejer hit på förfest, de flesta drar vidare till Baronen och sen Strandbaren men får se lite hur det blir för mig, beror på hur jag mår sen.
ska se om jag kan få tag i lite bilder från idag, men sålänge bjuder jag på den här finfina bilden.



Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0