Feel It

har vart ute och kört bil idag, blev pappas jobbarbil och det var en jävla stor skillnad, men säkert bra att köra olika..
tänkte lägga mig snart faktiskt, är fortfarande lite seg och trött efter det som hänt, men det känns så otroligt skönt att det går åt rätt håll, även att det går väldigt sakta framåt.


har fullspäckat schema fram till söndag, känns bra att komma igång. har lovat mig själv att jag ska ta tag i träningen lite mer oxå, har ju iaf börjat med hästeriet igen vilket gör en hel del.
imon har jag tre lektioner, slutar 12.45 och möter upp Elin på stan för en fika. vi har en hel del att ta igen känner jag. efter det sticker jag direkt till robine i mjölby, vet inte vad som händer där men nåt hittar vi alltid på.


vi hörs imon igen, sov så gott allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag är ledsen för igår. Min skoldator paja och det är den jag har alla photoshop program på. Men kan du inte säga tre bilder du vill ha och färger och någon text så kan jag göra den och sen får jag skicka över den till dig när jag är klar med den? Hoppas det är bättre med dig och Filippa, jag tänker på er. Kram

2010-09-09 @ 10:41:19
URL: http://carolinaalmefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0