Fredagskvällen

Godmorgon!
Sorry för dålig uppdatering, fanns ingen tid till att blogga igår. Äntligen helg och faseeen vad kallt det börjar bli!? Riktig höst nu ju, burr.
Igårdå, en lång dag i skolan sen stressade jag ut till hästen som fick vila och sen hem lika fort igen och stack till stan för att möta upp Camilla på stationen. Gick in på gotteriet samtidigt som dom höll på att stänga, typiskt. Var bara att vända och vårt sista allternativ till ett fik fick bli Ica, haha. Så vi hamnade bland alla gamlingar med en kopp kaffe i handen, sen kom oxå Erik och fick vara med i vårat problemsnack ;)

Stack hem och hade lite myskväll, kollade på Idol och sen la mig i sängen och kollade på hockeyn. Skön kväll!
Jobbar heeeeela dagen idag, kommer ha fast nu var 4e lördag, gott med lite extra pengar.
Ikväll är jag själv hemma så vet inte riktigt vad som händer, återstår att se.


Kanske hör av mig innan jag sticker iväg.
/ I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0