Friday I'm in loooove

Tänkte slänga in ett inlägg nu på morgonen även att jag har lite bråttom. Somnade med ett leende på läpparna igår och trots att jag somnade sent känner jag mig pigg och glad idag.. eller iaf glad hehe.
Ska vara duktig och gå på första lektionen och däremellan funderar jag på att plugga lite och orkar jag så cyklar jag hem och springer en sväng och sen cyklar tillbaka för den andra lektionen.

Idag kommer Alexander från Göteborg på besök så blir upphämtad i skolan (världens snyggaste bil) så drar vi upp på stan för en fika. Ikväll blir det lugnt, ska börja packa för lördag och söndag. Kommer bli riktigt kul det här!!

Vi hörs ikväll vänner :-)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0