Godmorgon bloggen

Gick in och såg att jag fått besöksrekord på bloggen, kanske för att jag skriver om intressanta(?) saker som att min bästa vän var medvetslös i förrgår, eller att det bara är nya personer som tittat in. Hej iaf! :)

Ska vara på stan halv 10, prova kläder inför Modemässan på lördag då vi är några tjejer som ska visa kläder. Sen tillbaka till skolan och ha några lektioner och sen känner jag på mig att det får bli en promenad ikväll, kan behövas rensa tankarna efter allting. Känns som att allt kommer på engång och jag kan inte direkt säga att jag haft turen med mig det här året.. men är någon som haft jävligt mycket otur är det oxå Filippa, förstår inte varför hon alltid ska råka ut för allt.

Fick precis ett sms av Filippa.... ååh!
hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0