Godmorgon..

Godmorgon sunshines!

Julia som skulle sova hos mig inatt gick hem inatt vid halv 2 eller nåt på grund av en äcklig hosta så varken hon eller jag kunde somna. stackarn, hon hade glömt ta medicinen. tur vi bor grannar i såna lägen!
jag vaknade väldigt tidigt idag, lite trött men så hurtig och glad att jag gick ut på en promenad. så jävla skönt ute asså, det är verkligen höst på riktigt nu.

ska snart käka frukost, hoppa in i duschen och fixa till mig lite. sen packa klart min stora väska och ta tåget upp till Mjölby där jag åker hem till robine innan vi alla sticker till Jkpg. verkar som att det är ett riktigt fint hotell, men mest ser jag fram emot ikväll. då köööör vi! kameran är med så ska försöka ta en hel del bilder.
tror det blir lite shopping när vi kommer fram och sen sätter vi oss nog på en uteserveringen och käkar lite innan vi börjar förfesta.



om jag inte är helt fel ute är det såhär det ser ut på ett ungefär, gick in och läste lite snabbt om det och det vekar kanoners.


Vi höörs, ska försöka hinna med ett inlägg innan tåget går

Kommentarer
Postat av: julia

Hejj Söt Blogg !

Kika in på min, där jag just har en ny tävling !

Du kan bli Dagens Blogg, och få fler läsare till din blogg ;)

Kram !

2010-09-04 @ 16:10:38
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-05 @ 21:33:11
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0