Hejochhåå

Sorry för dålig uppdaterings babes,
jag har haft fullt upp hela dagen. Slutade jobbet vid 4 och åkte hem lite fort och fixade mig, sen fort upp till hockeyn för att se de två sista perioderna. Blev tyvärr förlust men jag är lika glad för det, har precis vart ute och övningskört och det går finfint det här, så jävla kul att köra bil juuuuu. Hahah

Är helt uppe i varv efter matchen, jag och pappa snackade om det förrut, vi är precis likadana och har precis samma heta temeperament. Men vem fan kan sitta på en hockeymatch och hålla käften!? Ingen.

Nu ska jag äta mat för första gången för idag och sen bänka mig framför de ensamma mammorna.
Ha en bra kväll snyggingar, vi hörs säkert lite senare



jättegammal bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0