Impossible

jag hatar att vara sjuk!!!!! blir så jävla uttråkad, har legat och kollat på film nu men vad mer ska man göra? jag känner att jag har feber nu igen så borde nog sova en stund men fan så tråkigt? haha

jag är så jävla trött på allting nu, varför kan det aldrig vara helt bra, det är alltid nåt som ska komma i vägen och det gör mig så arg, jag är inte värd detta för fem öre. jag tänker inte plågas mer.
Jag skriker högt

jaha, va ska man hitta på? ...
läsa boken från skolan? - kan inte koncentrera mig när jag läser en dålig bok
baka? - har inga grejer till det och är väl inte det jag är bäst på precis
titta på tv/film - har gjort hela dagen hittills och finns inget bra
sova - ahh.. kanske en stund, men sen vaknar jag lika rastlös

Fan vad gnällig jag är asså, men det här med att vara hemma är inget för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0