Jag älskar dig

Ber om ursäkt för kass uppdatering men igår vart det bara för mycket med allt, allt händer på samma gång och ibland tar det bara stopp. Känner mig lite bättre idag men är fortfarande lika orolig. Men allt löser sig, det gör det alltid. Vi får försöka tänka postitivt. Men jag kan inte sluta tänka på hela scenen, fyfan för att ha med sig den bilden.
Bästa vän. <3

Stannade hemma från skolan idag, kände inte alls för att stå och le på ett skolfoto och är fortfarande lika trött och illamående. Men tänkte lägga mig i soffan och bara ta det lugnt nu och vänta på nya samtal.

Vi hörs vänner

Kommentarer
Postat av: sofie

hoppas allt löser sig :( usch!

2010-09-07 @ 11:51:05
Postat av: Carolina

<3

2010-09-07 @ 11:53:34
URL: http://carolinaalmefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0