Jönköping

Stressade sönder imorse, gick upp TVÅ jävla timmar innan jag skulle åka, på nåt vänster stressar jag alltid in i sista sekunden ändå. Det kvittar när jag går upp, jag segar som fan på morgonen och när det är fem minuter kvar innan jag ska nånstans börjar jag sminka mig. Stort problem.

Vi har iaf vart i Jkpg idag på Kickoff inför UF och det var grymt grymt grymt. Man blev inte bara insiperad utan föreläsningen var jäkligt rolig och det var en tjej som berättade hur hon blivit framgångsrik utifrån sitt UF-företag. Stannade på Max på vägen hem och flötade i oss en hamburgare, fint. Är as trött trots att jag inte ens vart i skolan idag, plus att jag hade sovmorgon. Menmen, är ju faktiskt väldigt hängig.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: victoria

Puss på din fina fina Ida (: <3

2010-09-15 @ 19:56:59
URL: http://victoriawahrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0