Kreativitet

Allt har vart kaos idag, skrik hit och dit och så jävla stressigt. Det har vart mycket snack om en studentresa i vår med klassen och nu äntligen ser det ut som det kommer bli av, kommer bli galet. Usch, jag känner redan hur jobbigt det kommer bli att ta stundenten, det går fort nu och sen lämnar alla varann och tar olika vägar.. men som jag sagt innan får man ta vara på den tiden vi har kvar tillsammans!
Sista lektion ägnades åt UF och jag säger bara en sak.. våran idé är GRYM! Det här kommer gå riktigt långt om vi bara lyckas, är så jäkla taggad inför detta nu. Men det krävs sjukt mycket jobb, men vi ska klara detta. Det är en produkt som betyder väldigt mycket för vissa och kan göra en stor skillnad för Sverige. Ska inte säga mer nu... hehe

Nu väntar jag på att mamsen ska komma hem, ska ut och rida en sväng och sen ska jag fortsätta läsa boken jag började i igår, har redan läst nästan halva.



Kommentarer
Postat av: Carolina

snygg tjej!

2010-09-22 @ 18:53:48
URL: http://carolinaalmefelt.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack sötnos!

2010-09-22 @ 19:12:24
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0