Lugn helg

Hej på er!
Blev inget bloggande igår, direkt efter jobbet mötte jag upp Robine på station för lite mys hemma hos mig. Kollade på filmen "Love Happens" men insåg att jag såg den för bara nån vecka sen. Lite chips och dipp satt inte heller fel direkt, mysig lördagkväll. Somnade som stockar i min säng.
Vaknade ganska tidigt idag, la oss i sängen och kollade klart filmen och åt upp resten av chipsen haha.

Sen har jag vart ute och övningskört och idag gick det suuuuperbra, tycker det är riktigt kul att köra nu faktiskt.
Efter det kom Elin hit, stack upp och såg hockeyn och jag säger bara en sak.. pinsamt Mjölby. Hur som helst tog Taif hem segen och det kändes riktigt gott.

Nu blir det lite tvmys i soffan, ska se "Ensam mamma söker" och "Lite sällskap"
Hörs senare

Hoppas ni haft en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0