Nytt i garderoben

Kom hem för ungefär en timma sen, har vart en lång men jäkligt rolig dag i Linköping med Sofie. Vi var lite busiga och slapp våra två lektioner och drog och shoppade lite. Jag var ute efter ett par Acne-boots typ och efter väldigt mycket om och men kom jag hem med mina nya favissar, fan va snygga dom är asså! Dock liiiite väl dyra, men det är det värt. Hittade även en tunika/klänning inne på MQ, sen massa smycken och ett skitsnyggt halsband inne på Cubus, me like.
Tänkte slänga upp en bild på skorna och klänningen, men kameran är sämst och förstör allt.. whatever.





Det stod mellan utgång eller myskväll ikväll men nu sitter jag här med morgonrocken på och myser, ska krypa ner i soffan och se om det finns nåt gott att smaska på, hehe.

Tyvärr strular blogg.se så det här är ända bilden jag kan lägga upp.. kommer nån annan dag istället.

Vi hörs imon snygginar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är de dom från Euro Shoes? =)

2010-09-26 @ 13:20:46
URL: http://cericson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hm... nej de är dom inte, tyckte inte dom hade så mkt snygg där faktiskt ;/

2010-09-26 @ 19:23:58
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0